Monday, November 22, 2010

MENDAKI :))

yesss.. akhirnyer aku berjaya jugak menawan broga hill ni :)
even xtinggi mne pon just 1.7km ...hahahha..
tapi di sebabkan aku ni GEMOK :) aku xmmpu utk 
smpi ke puncak nyer.. hahaha...
tapi memang enjoy habeh lah...
dapat release tnsion kat atas sane...
puass ati aku :)
tapi paling best sekali time nak balik tu..
dah kul 7pm baru nk turun ... 
cube bayangkan mcm mne gelap nyer wktu tu..
huh! takott wooo :)
naseb baiklah ade 5 org abg ni bantu kiteowg.
kalau x xthu ape jadi nnt.. haha :)
mmg best giler lah.. adventure giler :)
inilah pic yg sempat aku snap kat atas tu .. haha..
SUMPAh penat. :P

smile :)                              

posing dulu sebelom mendaki :)
haa dah penat pon nak pose lagi
senyum manje :)
cepat ckit jalan tuuuu

baru sampai separuh puncak
gosippp jap :)
terbangggg

eh anak sape lah ni tepi semak lak tu :P
tujuan nak bagi nampak view blkg :)
xdpt men buaian :( tgi sgt
mek pic pon jadi lah :)
haha


kami anak malaysia
panassss
eh,,bak towel nak lap peloh gak



take five first :))
happy semacam
haha :))
amannn



:))
okay smile :))
dah penat kite rehat jap..
mkn2...








ok last b4 turun
opsss my girlfren kiss my chip :))
ida hati2 nanti jatuh
                                                                                                                           
ok tu sume baru pic kiteowg.. haha..
haa ini lah view dari atas yg patut aku show kan :))
haha..












 cantik kan view dari atas :))
indah ciptaan TUHAN ..

p/s : dah xmahu mendaki lagi :(
        penat n takot ...huh



No comments:

Post a Comment